کد خبر 286267
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

رییس فدراسیون بوکس پس از جلسه با وزیر ورزش و جوانان گفت: جلسه خوبی بود و به وزیر گفتم اگر بخواهید همین الان از بوکس می‌روم.

به گزارش مشرق، احمد ناطق نوری پس از 24 سال ریاست بر فدراسیون بوکس، مدت ریاستش در این فدراسیون یک هفته‌ است به اتمام رسیده و اکنون نیز بدون حکم سرپرستی فدراسیون را اداره می‌کند، او که روز گذشته (یکشنبه) جلسه‌ای را با محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان داشت که در مورد این جلسه اظهار کرد: در جلسه با آقای وزیر چیز خاصی مطرح نشد. در این جلسه در مورد موضوعات مختلفی صحبت کردیم که در بخشی از آن از من پرسید برای رفع مسائل بوکس باید چه کار کنیم که من هم در پاسخ او گفتم مدت ریاستم تمام شده، اما نمی‌توانید من را به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب کنید، چون خودم کاندیدا هستم و اگر این طور شود همان جریان طالقانی در فدراسیون پهلوانی پیش می‌آید و نمی‌توانم در انتخابات فدراسیون بوکس شرکت کنم.

وی افزود: در ادامه این جلسه به آقای وزیر گفتم که اگر من را نمی خواهید من در بوکس باشم همین الان بگویید تا بروم. من کارمند وزارت بهداشت هستم و سال‌هاست که در فدراسیون خدمت می‌کنم و هیچ پولی نمی‌گیرم.

رییس فدراسیون بوکس با اشاره به این که در این جلسه به وزیر ورزش و جوانان شرایط انتخابات و فعالیت در فدراسیون‌ها را بازگو کرد، گفت: به آقای گودرزی گفتم که فدراسیون یک ارگان غیر دولتی است و مسئولان دولتی نمی‌توانند در آن تغییر ایجاد کنند. اگر قرار باشد تغییراتی باشد باید از طریق مجمع انجام شود که وزیر هم نظر مثبتی داشت.

وی ادامه داد: این بحث مجوز و دو شغله‌ها را که آقای پورمحمدی آن موقع در سازمان بازرسی مطرح کرد در مورد موضوع من دلالت نمی‌کند ، چون کارمند وزارت بهداشت هستم و از ورزش پول نمی‌گیرم.

ناطق نوری در پاسخ به این سوال که آیا مجوز شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس را گرفته است، گفت: چون کارمند وزارت بهداشت هستم درخواست مجوز را فرستاد‌ه‌ام و همه چیز در این باره، امروز فردا مشخص خواهد شد " تا یار که را خواهد و میلش به که باشد."
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس